Ущільнююче кільце, розподільний вал 135.151
279 грн.
сьогодні
|
- Виробник
- ELRING (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 135151
- Внутрішній діаметр
- 30
- Зовнішній діаметр [мм]
- 47
- Товщина [мм]
- 7
- Ширина (мм)
- 7
- Тип сальника валу
- A
- Тип крутіння
- змінне кручення
- Матеріал
- FPM (Fluor-Kautschuk)
- Висота [мм]
- 7
- Захист від пилу
- без пилозахисного краю
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто. :
- - Chrysler: Voyager
- - Dodge: Nitro, Ram
- - Jeep: Cherokee
- - Volvo: 850, 960, C30, C70, S40, S60, S80, S90, V40, V50, V70, V90, XC70, XC90
- Товарна група:
- - Двигун і вихлопна система Сальник розподільника
Аналоги "135151 ELRING":
334
грн
сьогодні
- Артикул:
- 12001192B
- CORTECO
- Німеччина
Сторона встановлення: Задні
Внутрішній діаметр 1(мм): 30
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 47
Висота 1 [мм]: 7
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип крутіння: змінне кручення
Внутрішній діаметр 1(мм): 30
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 47
Висота 1 [мм]: 7
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип крутіння: змінне кручення
204
грн
завтра
- Артикул:
- 15009100
- AJUSA
- Іспанія
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Ширина (мм): 7
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Ширина (мм): 7
216
грн
завтра
- Артикул:
- 81-33636-00
- VICTOR REINZ
- Німеччина
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Ширина (мм): 7
Тип сальника валу: B
Тип крутіння: лівий крутіння
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Ширина (мм): 7
Тип сальника валу: B
Тип крутіння: лівий крутіння
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
127
грн
завтра
- Артикул:
- NA5136
- Payen
- Іспанія
Товщина [мм]: 7
Висота [мм]: 7
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Тип сальника валу: 827N DD
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці, проти годинникової стрілки
Прикріплений за напрямом руху:
Висота [мм]: 7
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Тип сальника валу: 827N DD
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці, проти годинникової стрілки
Прикріплений за напрямом руху: