Пружина підвіски
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
1 822 грн.
термін 2 дн.
|
- Виробник
- SACHS (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 998 516
- Сторона встановлення
- Передні
- Параметр
- AC
- Діаметр [мм]
- 13.5
- Довжина [мм]
- 322
- Зовнішній діаметр [мм]
- 146
- SVHC
- Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто. :
- - Dacia: Logan
- - Renault: Logan
- Товарна група:
- - Підвіска та рульове Пружини
Про виробника SACHS
SACHS образована в 1895 году двумя партнерами Ernst Sachs и Karl Fichtel. С 1930 г. началось виробництво и поставки на конвейер сцеплений и амортизаторов ведущим автопроизводителям. В 1987 г. компания Fichtel & SACHS перешла в собственность концерна Mannesmann, который в 1992 году после приобретения компании BOGE AG провел объединение заводов SACHS и BOGE в одну производственную сеть.
Аналоги "998 516 SACHS":
- Артикул:
- 30197
- ASAM
Кількість витків: 3.5
Форма пружини: упругий элемент. работающая на кручение
Довжина [мм]: 315
Діаметр [мм]: 13.5
- Артикул:
- 4017000
- LESJOFORS
Форма пружини: гвинтова пружина
- Артикул:
- 32600
- ASAM
Діаметр [мм]: 12.5
Висота [мм]: 319
Форма пружини: Пружина з постійним діаметром
Кількість витків: 5.5
- Артикул:
- RG3068
- KYB
- Японія
Параметр: AC
Форма пружини: гвинтова пружина
Вага [кг]: 2.48
Товщина 1 [мм]: 13.5
Зовнішній діаметр [мм]: 146
Довжина [мм]: 320
- Артикул:
- S75004
- TANGUN
- Артикул:
- S74004
- TANGUN
- Артикул:
- SP3485
- MONROE
- Бельгія
Вага [кг]: 2
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Довжина упаковки: 40.6
Ширина упаковки [см]: 15.1
Висота упаковки [см]: 15.2
Діаметр дроту [мм]: 11.3
- Артикул:
- 30952
- ASAM
Кількість витків: 6.5
Діаметр [мм]: 12.2
Форма пружини: упругий элемент. работающая на кручение
- Артикул:
- 4217000
- LESJOFORS
Форма пружини: гвинтова пружина
Маркування кольору: червоний
- Артикул:
- 32210
- ASAM
Довжина [мм]: 335
Товщина [мм]: 11.25
Кількість витків: 8.5
Форма пружини: упругий элемент. работающая на кручение
Замінюється тільки попарно: